1/01/2015

HAPPY NEW YEAR 2015!!!


Szczęśliwego Nowego Roku 2015 kochani,dużo wspaniałości,pomyślności i uśmiechów :)


W ostatni dzień Starego Roku wpadłam na krótką chwilę z wizytą w okolice Zakopanego do pięknej miejscowości Małe Ciche,gdzie można podziwiać prawdziwą zimę.
Dużo śniegu,ludzi na stokach,masa turystów z całego kraju gotowych do przywitania Nowego Roku w górskim klimacie.Dla mnie ta krótka, a miła wizyta dostarczyła również miłych wrażeń.
Nie miałam zbyt wiele czasu na zdjęcia,ponieważ jeszcze trochę ostatnich przygotowań do sylwestrowej nocy było przede mną,więc musiałam wracać do Krakowa.


Dla odmiany kilka zdjęć z pięknym górskim widokiem prawdziwej zimy z tej malowniczej miejscowości.
Może kiedyś tam zawitacie - polecam :)












2 komentarze:

  1. Ale piękne widoki :-) kochana, wszystkiego dobrego w nowym roku! Zapraszam do mnie na nowy post, jestem ciekawa co sądzisz! Pozdrawiam :-)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne foty :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym mogę Was poznawać, odwiedzać i wzajemnie obserwować.