2/02/2014

PROJEKTANTKA AGNIESZKA MURAWSKA



Witam Was po krótkiej  nieobecności.Jednak nie zawsze brak czasu bywa tego przyczyną.
Dodatkowo grypka dała o sobie znać,na szczęście powracam do zdrowia,odzyskuję siły,które potrzebne są zawsze nie tylko do normalnego codziennego funkcjonowania.Ja potrzebuję tych sił dużo dużo więcej do realizacji zawodowych projektów.Tym razem mam do zrealizowania bardzo duży projekt modowy,dobry i bardzo ciekawy.Narazie nie mogę Wam go zdradzić.Ma to swój czas.
Jestem urodzoną optymistką.
Wierzę więc,że przy pomocy wspaniałych osób oraz przyjaciół,którzy mają do tego predyspozycje a chcą mi pomagać w tworzeniu tego dużego przedsięwzięcia uda mi się ten cel osiągnąć.
Trzymajcie teraz kciuki aż do odwołania!!!

Przy okazji chcę Wam przedstawić Naszą wspaniałą  projektantkę Agnieszkę Murawskę i jej piękne projekty.
Więcej na http://www.lowcytrendow.pl/agnieszka-murawska-fashion-designer/























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, dzięki którym mogę Was poznawać, odwiedzać i wzajemnie obserwować.